...vaihtelevalla menestyksellä. Välillä on tullut pylleröityä, mutta liikuntaa olen myös harrastanut säännöllisesti: juoksua (kohta menee 7km juosten, vau!), kärrykävelyä Juniorin kanssa, kuntosalia, kotitreenejä... ja ZUMBAA. Valloitettiin naapurikaupunki, jossa sivistyneet ihmiset zumbaavat myös kesällä Nauru.

Kotirintamalla on ollut remonttia ja yh-iltoja siipan työmatkojen vuoksi. Onneksi mun luotto-lapsenlikka on koko kesän paikkakunnalla ja käytettävissä, nyt kun vaan vielä rahaa jostain saisi revittyä... Tulee sali yms jumppamaksut tuplakalliiksi kun maksaa myös Juniorin "seuraneidin".

Kaiken huipuksi olin voittanut Prefectan blogiarvonnassa! Minä, joka en koskaan ikinä milloinkaan voita mitään! Yay!

Paino ei ole juurikaan pudonnut kesäkuun aikana, mutta osaan (?) olla tyytyväinen siitä, ettei ole noussutkaan Viaton. Juuri tällä hetkellä mä tahtoisin niiiiin käydä kehonkoostumusmittauksessa. Ja uuden tatskan. Vaatisi lapsetonta vierailua sinne samaiseen sivistyneempään naapurikaupunkiin.