Jostain kumman syystä mun tietokone ei saa yhteyttä meidän langattomaan nettiin. Siipan kone kyllä saa ja toimii loistavasti. Höh! No, hätä keinot keksii, ja mokkulan avulla nyt surffaan "pakolliset" heiaheiat, kiloklubit, blogit jne.

Eilen kävin sitten juoksemassa. Jaksoin juosta KOKO mun 6,7km lenkin! Kyllä olin ylpeä itsestäni! pari pientä välikuolemaa meinasi tulla, mutta nyt tiedän, että se juoksu ei ole kunnosta kiinni vaan pääkopasta!

Ainoa asia mikä mua ärsytti suunnattomasti, oli mp3 soittimen kuulokkeet, jotka ei millään meinanneet pysyä mun korvissa! Liekö mulla sitten niin omituiset korvat, vai missä vika? Lopuksi kun en jaksanut niitä enää takaisin laitella, kiskoin kokonaan pois. Hiki tuli, ja oli kyllä jälkeenpäin tosi mahtis olo!

Tänään aattelin käydä myös vähän juoksentelemassa, kunhan siippa kotiutuu golf-kentältä. Mua ei oo golf-kärpänen purrut.