Kylläpä lähtee päivä eri mukavasti käyntiin kun käy aamulla salilla! Moni varmaan nauraa partaansa, että mikä "aamusali" tähän aikaan päivästä...", mutta minulle on saavutus, että ennen puolta kymmentä olin jo salilla! Ja tämänhän tietysti mahdollisti vain ja ainoastaa siipan vapaapäivä. Hiljaista siellä oli, vain yksi mun lisäksi. Ihan jees treenin sain tehtyä, vaikka polvi (?) on vihoitellut. Jätin jalkaprässin suosiolla väliin, sitä ei oo kestänyt nyt vähään aikaan tehdä.

Maanantaina viimeksi olin salilla, 2 x viikko näin alkuun on ihan kiva saavutus. Ensi viikolla taas totuus paljastuu kun siippa lähtee työreissuun.

Tiistaina käytiin sivistyksen parissa zumbassa. Sielläkin yhdessä osiossa vihloi polvea niin maan penteleesti että ihan harmitti! Ja uusia kuvioita oli monta, että ei oikein täysillä päässyt mukaan missään vaiheessa. Oon kuullut, että yksi zumba-tunti voisi polttaa jopa 500-700 kaloria. No joo, mulla meni about 320. Parempi toki sekin kuin että ois kotona istunu soffalla jätskiä syömässä Viaton. Oli meinaan niin kuuma päivä, että se oli ihan varteenotettava vaihtoehto!

Eilen oli kuuma myös. Illalla kun viileni, päätin käydä lenkillä. No, en pitkälle päässyt kun jo ukkoskuuro yllätti! Kastuin aivan läpimäräksi ja vettä tuli jos mistä suunnasta. Ja tietysti, just silloin ensimmäistä kertaa koskaan, piti myös kengännauhan aueta! Kotia kun pääsin, olin aivan kuin uitettu koira! Siippa ja lapset vaan vitsaili "Ai, sataako siellä?", "Kastuitko?". Ööh, MILTÄ NÄYTTÄÄ Huuto???!!! Paremmalla onnella huomenna tai lauantaina.

Tänään olisi tarjolla vielä zumba-tunti, mikäli sikäli siippa kotiutuu golf-kentältä sitten aikanaan.

Koko viikon on ollu mun uusi rakas, sykemittari, myös messissä. Miten minä oon selvinnytkään ennen? Tää on paljon kivempaa nyt Hymy. Vielä vaan pitäis opiskella ne sykerajat, nyt mä vaan annan mennä miltä tuntuu. Ensin täysillä niin kauan kuin jaksaa, ja sitten hitaampaa, kunnes taas jaksaa...

Mutta nyt kotihommat odottaa; tiskikone, pyykkikone, imuri...