Olin jo mennyt nukkumaan, mutta kun uni ei tullut niin piti sitten vielä tulla pohdintojani tänne kirjoittamaan. Oon miettinyt osallistumista 4,2 kilometrin juoksulle. Siis kilpailuun, mutta mua mietityttää, että jaksankohan juosta sen? Mitä jos mä vaan hölkkään? Mitä eroa on juoksulla ja hölkällä, vai ovatko ne sama asia?

Yleensä mä kai hölkkään, ja jaksan aika hyvin jo. Mutta cooperin testiä lähdin juoksemaan ja jaksoin vaan sen kaksi kilsaa. Onko siis turhan aikaista haaveillakaan mistään julkisista "esiintymisistä", kas siinä pulma.

Jos kierrän 7km lenkin aikaan 45-50min, ottamatta yhtään kävelyaskelta, keskisykkeen ollessa yli 140 mutta alle 150, olenko juossut vai hölkännyt? Heiaheiaan merkitessänikin mietin aina, että oliko tämä suoritus nyt lenkkeilyä vai juoksua? Tämmösillä asioilla vaivaa mieltään, ettei uni tule!

Tänään oli tosi kuuma ja hiostava päivä, jolloin ainoa saavutukseni oli 10 kilon mansikkasatsin pakastaminen. Tein tosin aamulla Jillianin jumpasta ykköstason, koska loppuviikosta liikunta jää varmaan vähemmälle kun meille tulee harvinaisia vieraita. Ihana opiskeluaikainen ystäväni perheineen saapuu meitä ilahduttamaan. Kolmeen vuoteen ei olla nähty, ja siihen väliin mahtuu kolme lasta. Yksi mulle ja kaksi hälle. Eli uusia tuttavuuksiakin tiedossa. Sen kunniaksi pyöräytin myös juustokakun jääkappiin hyytymään :) Ja kaalisalaatin poronkäristykselle seuraksi. Ja kaikkea aion huomenna syödä hyvällä omalla tunnolla!

Uusi yritys nukkumaan menossa...