Niin se on jo sunnuntai illassa, viimeinen "lomaviikonloppu" takana. Ulkona on melkoinen valoshow meneillään, saapi nähdä kauanko mun läppärin akku kestää Otsan rypistys.

Keskiviikkona tuli ukkonen. Ja ei han pieni ollutkaan. Koko illan suunnitelmat meni uusiksi, kun siippa joutui sähköyhtiölle myrskyaputöihin ja mun piti huristella Kalajoelle hakemaan esikoinen pois sään vuoksi keskeytetyltä JukuJukuleiriltä. Vaan kyllä vierähti kivi sydämeltä kun sai lapsosen kotia! Koko päivän olin ehtinyt miettiä, että kuinka siellä pärjätään vesisateesssa, teltassa. Poika ei ollut moksiskaan, mutta ei tarvinnut kahta kertaa saunaan käskeä ja ihan itse meni ajoissa nukkumaan! Oli tainnut olla ikävä pehmoista sänkyä Pusu.

Torstaina kävin salilla, en kyllä taaskaan kauaa viihtynyt. Oli niin spooky reissu, koska siellä ei ollut ketään muita! Mennessä oli kaikki paikat pimeänä ja lähtiissä piti huolehtia kaikki kiinni. Ahdisti! Ja ehkä vähän pelottikin... Päättämätön.

Perjantai oli aika mikäänsanomaton päivä, mutta lauantai oli huippu! Vietimme koko hellepäivän Ylivieskassa jalkapalloturnauksessa; pojat pelasivat ja pelien välit temusivat. Mistä sitä virtaa oikein riittää??? Itse istuin hikisenä kentän laidalla ja hiki valui... Tosin olihan mulla kyllä se duracell-neitonen siinä vahdittavana. Toisella silmällä neidin temmelyksiä, toisella peliä. Illalla meillä oli grillibileet kahden tuttavaperheen kanssa. Kyllä oli K-I-V-A-A!!!!! Vaikkei ulkona ukkosen vuoksi voitukaan syödä. Laulettiin karaokea aamuneljään, syötiin erinomaista ruokaa (halloum juusto on mun uusi rakkaus!) ja taidettiin me vähän jotain juodakin Viaton.

Aamulla oli olo kyllä sen mukainen, väsytti, väsytti, väsytti! Tuntui ettei koko päivänä pääse käyntiin. Mutta en sortunut roskaruokaan! Siippa kävi itselleen ja lapsille hamppariateriat. Söivät samalla kun minä jumppasin. Tänään kävin taas salillakin. Mennessäni seitsemän pintaan, siellä oli taas aivan pimeää. Mutta puoli kahdeksan maissa alkoi tulla lisää väkeä. Huomenna kesälätkä on palautettava ja sali aukeaa kaikille, joten varmaan siellä vilkastuu. Minä en uutta lätkää lunasta,. mun on kannattavampi normioloissa palata 10x kortteihin. Ajattelin aamulla vielä käydä treenit vetaisemassa ennen puolta päivää kun avaavat.

Huomenna on punnituspäiväkin. Se ei oikeastaan jännitä ollenkaan. Tiedän, että viime viikon jättilukemista on taas lähdetty alaspäin. Todennäköisimmin paino on aamulla 60 ja risat. Viikon liikuntoihin oon loppujen lopuksi tyytyväinen, vaikka olisi tehnyt mieli juosta! Ei vain ehtinyt...