Minulla piti olla tänään lyhyt päivä töissä ja minun piti mennä sieltä suoraan salille. Toisin kävi. Aamulla kun menin herättelemään pikkuneitiä, huomasin että sitähän ollaan kuumeessa. Nenä hällä on vuotanut ja yskä ollut jo pari päivää ja nyt sitten nosti kuumeen. Eli ei töihin, eikä paljon muutakaan. Pikku-kitisijän kanssa katellaan Kaapoa ja juodaan lämmintä mehua. Onhan toinen ihan ressukka! Toivottavasti paranee pian! Loppuviikko ollaan yhdessä kotona. Se jälleen siitä opiskeluperjantaista. No positiivistakin: siippa ei ole työreissulla, joten pääsen illalla zumbaan! Jej!

GoFatGo:n eka viikko mene hujauksessa. Viikonloppu oli koettelemus. Olin lauantaina lasten kanssa koko päivän PowerParkissa. Tuli kävelyä ihan mukavasti, mutta yht'äkkiä huomasin olevani syömässä pizzabuffetissa! Ei ihan kuulunut suunnitelmiin, mutta en siitä itseäni ruoskinut.

Sunnuntaina olin naapurikaupungissa Zumbassa ja päälle kokeilin hula aerobicin tutustumistunnin. Oli kyllä kivaa! Vaikka vanne ei pyörinytkään ihan sulavasti, toisin kuin ohjaajalla. Wau! Yllättävän vaikea laji, ja varmasti tehokas! Eli odottaen sen rantautuvan tänne meidänkin tuppukylään, ei ole aikaa eikä rahaa alkaa kulkea naapurikaupungissa. Sunnuntai-iltana kaveri houkutteli vielä pyörälenkille. Se olikin täynnä vauhtia ja vaarallisia tilanteita; tulipalo ja traktoreita, lastenistuimeen nukahtanut pikku-neiti, umpikujia ja eksymisiä. Puhumattakaan sonnan hajusta... Kyllä maalla on mukavaa!

Maanantai-aamuna hiukkasen jännitti nousta puntarille lauantain jäljiltä, mutta ihan kelpolukemia se vanha ystävä näytti. -1,4kg viikossa (mikäli oikein laskin). Ei paha ollenkaan. Tahtoo lisää pudotusta kuitenkin! Tuo kun tulee päivässä takaisin jos/kun lopettaa Jutan ruokavalion noudattamisen. Ja mä haluun ehdottomasti pysyä 60 alapuolella. Tänä aamuna paino olikin jo 200g enemmän kuin maanantaina, vaikka mitään en oo lipsunu. PÖH!

Maanantai-iltana oli jälleen 1,5 tunnin zumba. Väki oli vähentynyt huomattavasti edellisestä kerrasta, mutta minä nautin!! Varsinkin Shakiran biisit on aivan ihania ja niitä hyräilee + vetkuttaa vielä kotonakin. Waka waka, She Wolf ja Gypsy... tai mitä ne ikinä oikeilta nimiltään ovatkaan. Mä en kertakaikkiaan vieläkään ymmärrä miten tällainen rautakanki on voinut niin totaalisesti rakastua zumbaan! Ei mulla lantio vatkaa samaan tahtiin kuin muilla, ja yläkerran sheikkaaminen on ihan onnetonta, mutta itsensänolaamisen mahdollisuudesta huolimatta me like!!!

Ruskamaraton lähestyy uhkaavasti. Se on jo ensilauantaina!!! Varttimaratoniahan oon tänä syksynä menossa juoksemaan, mutta harjoittelu on jäänyt kyllä olemattomaksi töiden alettua. Eilen illalla lähdin sitten lenkille. 300 metriä kotoa alkoi sataa, kyllä tympi! Onneksi ei tullut taivaalta kissoja ja koiria tahi pikku-ukkoja, vaan malttoi vaan tihkuttaa. Mutta juoksu ei kulkenut. Koko ajan ahdisti ja teki mieli pudottaa kävelylle. En antanut kuitenkaan periksi vaan hölkyttelin koko 7 kilsaa. Välillä oli ihan hyviä hetkiä ja jalka nousi keveästi, mutta suurin osa matkasta oli taistelua. Vaikein lenkki ikinä.  Helteelläkään ei tehnyt noin tiukkaa. Henkisesti. Ja aikakin oli 3 minuuttia huonompi kuin normaalisti. Ja sykkeet taivaissa koko ajan. Yritän vielä torstaina ja lauantaina käydä juoksemassa, sekä ensi viikolla tiistaina. Se saakin sitten riittää ennen Ruskaa. Mun pitäis vaan saada hankittua pitkät juoksuhousut. Ei taida olla enää capri-kelit Kittilässä, enkä kehtaa mun lökäpöksy-collegeissa siellä juosta... Täällähän niitä ei kukaan kattele.

Ostin eilen Juoksija-lehden R:ltä. Tarkoituksena oli saada siskolle Shrek kissalasi vielä ostettua. Pah, kampanja olikin kuulemma jo päättynyt! Mä oon aina myöhässä näissä :/

Vielä parit Kaapot ja sitten neiti saa kyllä ottaa päikkärit. Aion vakaasti silloin A) jumpata ja B) lukea psykaa. Lupaan kautta kiven ja kannon!!!!

(toivottavasti mörököllit ei vie...)