Mutta jos niin tulee käymään, niin ainakin kuolen onnellisena Hymy. 1,5h zumbaa oli ai-van ihanaa! Missään vaiheessa ei tullut olo, että eikö tämä koskaan lopu, vaan mieluummin olisi pysäyttänyt kellon ja huutanut YKSI BIISI VIELÄ, PLIIIIS!! Yksi biisi omistettiin keskivartalon lihaksille, ja silloin meinasi yskittää ihan tosissaan, mutta muuten meni tosi hyvin. Missään vaiheessa ei tullut sellaista oloa, etten jaksaisi. Tuskin maltan odottaa ensi viikon maanantaita! Jos siippa ei taas lähtisi loppuviikoksi työreissuun, ajaisin naapurikaupunkiin zumbaamaan extra-annoksen. Onneksi menin aikoinaan ensimmäiselle zumba-tunnille, vaikka olin todella skeptinen ja ajattelin, että se ei ole minun juttu kun en tanssiakaan osaa. Kuinka paljosta hyväolontunteesta olisinkaan jäänyt paitsi??? Nyt vaan pikkasen harmittaa kun en tarttunut tilaisuuteen mennä kokeileen AquaZumbaa! Aattelin, että en ole vielä uimahalli kunnossa. Flunssan suhteen siis, ei muuta kynnystä uimahallille menossa.

Tänään sitten alkoi GoFatGo-haaste. Eli nyt annetaan läskille kyytiä, ja sillä on kuukausi aikaa poistua mun kehosta! Mitään "virallista" pudotustavoitetta minulla ei ole, lähinnä tavoitteeni on olla lipsumatta. Ruokavalio on tosiaan sama, jolla jo keväällä olin. Täytyy myöntää, että hetken olin pettynyt, ettei Jutta ollut keksinyt yhtään uutta juonenkäännettä. Tätähän minä olen koko kesän yrittänyt noudatttaa, heikoin tuloksin. Mutta jospa nyt ryhmän tuki ja turva saisi pidettyä tämän herkkup*rseen kaidalla polulla. Eka päivä on mennyt kaikkien taiteen sääntöjen mukaan, ja huomiset eväät töihin on paistettuna. Kyllä tämä tästä voitoksi käännetään.

Eilen illalla, tai pikemminkin yöllä, piti valvoa ja odottaa vuorokauden vaihtumista, että pääsee netti- ilmoittautumaan kansalaisopiston ryhmiin. Valitsin zumba toningin ja syvävenyttelyn. Haaveilen vielä, että pääsisin juuri ennen venyttelyä pumpiin, mutta mahtaa jo siipan sietokyky olla äärirajoilla näilläkin menoilla. Onneksi mulla on tässä jaksossa pari lyhyempää työpäivää, että pääsen päiväsaikaan salille kun neiti on vielä päiväkodissa. Tai vesijuoksemaan, voih sekin olisi pitkästä aikaa tosi ihanaa! Eli liikunnallinen syksy luvassa, mikäli ei tapahdu täydellistä romahtamista. Juoksemaankin pitäisi ehtiä! Ruskamaraton lähestyy, ja olen siellä aikonut varttisen käydä sipsuttamassa...

Mukavaa viikkoa kaikille!!! Pusu