Mun ja VISAn suhde on jatkunut jo aika pitkään. Se oli jo opiskeluaikoina kun me ensi kerran törmättiin, ja siitä lähtien ollaan oltu enemmän ja vähemmän kavereita. VISA lähtee mun kaa joka paikkaan, me on käyty pari ulkomaanreissuakin yhdessä. VISAn kanssa pärjää missä vaan. Eikä se ole koskaan pettänyt mua. VISAan voi luottaa. Mutta silti toisaalta meidän suhde on vähän vinksahtanut.

Siippa ei kovin hyvällä katso mun ja VISAn suhdetta. Oon minä välillä yrittänyt sen lopettaakin, mutta en minä kauaa kestänyt. Ja jälleennäkemisen ilo oli melkoinen. Meidän lemppariharrastus on shoppailu. Toisin kuin siippa, VISA ei koskaan epäile mun ostosten tarpeellisuutta, ei koskaan katso pahalla, vaan suorastaan yllyttää ostamaan! Se on todella terapeuttista, tiettyyn rajaan saakka. Kivointa VISAn kanssa on nettishoppailu. Ollaan vaan kahdestaan läppärin äärellä ja surffataan webshoppeja läpi. Jostain kumman syystä mun taloudellinen tilanne on henkilökohtaisen konkurssin partaalla... Ja siippa syyttää siitä VISAa!!!! Katsois itse välillä peiliin ja ostaisi vaikka lapsille jotain. VISA on hankkinut meidän lapsille paljon enemmän kuin siippa konsanaan!

Ja sitä paitsi kyllä minä osaan ilman VISAakin shoppailla. Tänään esimerkiksi soittivat kustantajalta ja tarjosivat Sport lehden puolen vuoden määräaikaista tilausta. Mistä hitosta ne tietää, että minä olen alkanut liikkua??? Varmaan kätyri jossain... No awyway, tilattavahan se oli... Vielä kun kylkiäisiksi saa treenikassin ja sydämenmuotoiset kuulokkeet (däh?).

Mutta pakko myöntää, että minä olen enemmän riippuvainen VISAsta kuin VISA minusta. Jos heittäisin VISAn mäkeen, niin sillä riittäisi kavereita kumminkin, mutta minä itse olisin kyllä aika onneton! Vaikea tilanne, sillä onhan meillä huonot hetkemmekin. Noin kerran kuussa mä saan VISAlta kirjeen, eikä se valitettavasti oo rakkauskirje :( No ei se vielä oo uhkaillukaan. Heti jos rupee uhkaileen, niin meidän suhde kyllä päättyy siihen!

Tällaista suhdeplörinää tähän iltapäivään... Töiden jälkeen tuli salilla käytyä, mutta oli aika vetämätön olo. Jospa se tästä iltaa kohti taas reipastuisi. Siippa tulee huomenna kotiin.